МОЇ ПУБЛІКАЦІЇ
1. Редька Л. П. Батьки – найяскравіший
приклад життя : батьківські збори / Л. П. Редька // Шкільний світ. – 2013. - №
12. – С. 36-37.
2. Редька Л. П. Без верби і калини – нема України : [сценарій]
/ Л. П. Редька // Формування ключових компетентностей вихованців інтернатних
закладів : наук.-метод. посіб. / [уклад. Н. О. Падківська]. – Біла Церква :
КОІПОПК, 2013. – С. 150-157.
3. Редька Л. П. Великі Українці :
гра - вікторина [для ліцеїстів ІІІ – ІV курсів] / Л. П. Редька // Класний
керівник. – 2012. - № 15/16. – С. 21-24.
4. Редька Л. П. Великі Українці : гра-вікторина / Л.
П. Редька // Формування ключових компетентностей вихованців інтернатних
закладів : наук.-метод. посіб. / [уклад. Н. О. Падківська]. – Біла Церква :
КОІПОПК, 2013. – С. 163-167.
5. Редька Л. П. Виховуємо разом :
батьківські збори / Л. П. Редька // Шкільний світ. – 2013. - № 17. – С. 7-8.
6. Редька Л. П. Всім серцем любіть Україну свою :
інтелектуальна гра для учнів 10 – 11 класів / Л. П. Редька // Години
спілкування. 9 – 11 клас / [уклад. В. М. Андрєєва]. – Х. : Основа, 2014. – С.
43-49.
7. Редька Л. П. Всім серцем любіть Україну свою :
інтелектуальна гра / Л. П. Редька // Класному керівнику. Усе для роботи. - 2012.
– № 7. - С. 14-17.
8. Редька Л. П. Всім серцем любіть Україну свою :
інтелектуальна гра / Л. П. Редька // Формування ключових компетентностей
вихованців інтернатних закладів : наук.-метод. посіб. / [уклад. Н. О.
Падківська]. – Біла Церква : КОІПОПК, 2013. – С. 167-173.
9. Редька Л. П. День народження —
особлива дата : [сценарій] / Л. П. Редька // Класному керівнику.
Усе для роботи. – 2012. - № 12. – С. 44-47.
10. Редька Л. П. Імпульс : агітбригада / Л. П. Редька // Виховна робота в школі. –
2012. - № 7. - С. 34-36.
11. Редька Л. П. Зродились ми великої години : година
спілкування / Л. П. Редька // Формування ключових компетентностей вихованців
інтернатних закладів : наук.-метод. посіб. / [уклад. Н. О. Падківська]. – Біла
Церква : КОІПОПК, 2013. – С. 131-134.
12. Редька Л. П. Раціональне
харчування – запорука здоров’я та довголіття : [прес-конференція для
старшокласників] / Л. П. Редька,
Л. М. Стадник // Довідник класного керівника. – 2012. - № 5. – С. 41-53.
13. Редька Л. П. Твоє майбутнє в твоїх руках :
програма з виховної роботи для учнів 8 – 11 класів / Л. П. Редька // Формування
ключових компетентностей вихованців інтернатних закладів : наук.-метод. посіб.
/ [уклад.
Н. О. Падківська].
– Біла Церква : КОІПОПК, 2013. – С. 72-80.
14. Редька Л. П. Твоє майбутнє в
твоїх руках : програма формування навичок культури поведінки / Л. П. Редька // Позакласний
час. – 2013. - № 7/8. – С. 91-94.
15. Редька Л. П. Учителю! Вклоняємося
доземно перед великим іменем твоїм! : свято
до Дня працівників освіти та науки / Л.
П. Редька, Л. М. Шипелюк // Шкільний світ. – 2013. - № 13. – С. 9-13.
16. Редька, Л. П. Формування засад
здорового способу життя та навичок культури поведінки / Л. П. Редька // Виховна
робота в школі. – 2012. - № 6. - С. 9-16.
17. Редька Л. П. Формування засад
здорового способу життя та навичок культури поведінки / Л. П. Редька // Основи
здоров’я. – 2013. - № 1. – С. 37-43.
18. Редька Л. П. Формування навичок
культури поведінки та засад здорового способу життя / Л. П. Редька // Класний
керівник. – 2012. - № 15/16. – С. 5-6.
19. Редька Л. П. Формування навичок
культури поведінки та засад здорового способу життя / Л. П. Редька // Класному
керівнику. Усе для роботи. – 2012. - № 10. – С. 2-9.
20. Редька Л. П. Хай стелиться вам доля рушниками : [сценарій] / Л. П.
Редька, Л. М. Шипелюк // Довідник класного керівника. – 2012. - № 11/12. – С.
64-73.
21. Редька Л. П. Шкідливий вплив
алкогольних та слабоалкогольних напоїв на організм підлітка : тренінг. заняття
/ Л. П. Редька // Класному
керівнику. Усе для роботи. – 2013. - № 10. – С. 25-29.
30.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i2750/godina_sp-lkuvannya._zrodilis_mi_velikoyi_godini..doc31.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i2750/gra-v-ktorina._velik-_ukrayinc-.doc
32.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i2750/vihovn-_godini_tvorchiy_poshuk.doc
33.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i3812/27.docx
34.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i3812/28.docx
35.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i3812/30.docx
36.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i3812/32.docx
37.http://metodportal.net/node/4666
38.http://te.zavantag.com/docs/717/index-29342-1.html
39.http://metodportal.net/node/4667
40.http://metodportal.net/node/4669
41.http://metodportal.net/node/4668
42.http://5fan.info/jgernaotryfsyfsqas.html
Дитячий проект
"Мобільні телефони - користь і шкода"
Дитячий проект
Хто сам за себе не боїться,
через того боязно.
Сомалійське
прислів’я
Учасники проекту: ліцеїсти навчальної групи.
Тип проекту: пошуково-пізнавальний, груповий, середньої тривалості.
І. Актуальність проекту
Ми живемо в час небувалого злету інформаційних
технологій. Отримуємо інформацію завжди,
коли читаємо книжки, слухаємо радіо, дивимось телевізор, спілкуємось між собою.
Завдяки технічному прогресу з’явилися нові засоби спілкування, а разом з ними й нові
цінності. І сьогодні не можемо не згадати про мобільний зв’язок: його користь чи шкоду.
Наше життя заповнене мобільними телефонами. Ми звикли
ставитися до мобільного телефону, як до цілком безпечної речі, тому й носимо
його в кишені, сумочці чи на шиї. Виявляється, це дуже небезпечно.
З метою уникнення небезпечних для здоров’я та життя
ситуацій, пов’язаних з мобільним зв’язком, був створений проект «Мобільні
телефони: користь і шкода».
ІІ. Мета і завдання проекту
ІІ. Мета і завдання проекту
Мета: ознайомити ліцеїстів з небезпечним впливом мобільного
зв’язку на організм людини.
Завдання:
- формувати в ліцеїстів мотивацію до здорового способу
життя; аналіз та узагальнення набутих знань;
- розвивати
навчально-пізнавальну компетентність ліцеїстів, навички самостійної роботи,
роботи в групі;
- розвивати навички виступу перед аудиторією, культуру
мовлення, вміння підбирати аргументи для відстоювання власної думки;
- залучити ліцеїстів до розробки мультимедійної
презентації, створення сінної газети.
ІІІ. Проблемні питання
-
Мобільний зв'язок: користь чи шкода?
-
Технічний прогрес – завжди на користь людству?
IV. Етапи реалізації
1. Створення творчої групи ліцеїстів, розподіл
обов’язків, визначення основних етапів роботи над проектом.
2.
Опрацювання літератури з даної теми.
3.
Експрес-опитування ліцеїстів ліцею-інтернату.
4. Випуск стінгазети «Мобільні телефони:
користь і шкода».
5.
Створення мультимедійної презентації.
6.
Презентація та захист проекту під час проведення прес-конференції «Бути
здоровим – модно, бути здоровим - стильно».
V. Очікувані результати
1. Розвиток самостійної творчої діяльності ліцеїстів.
2. Використання набутих теоретичних знань у повсякденному
житті ліцеїстів.
3. Усвідомлення кожним ліцеїстом відповідальності за власне
життя.
Література
1. Смолюк В. М. Проблема здорового способу
життя школярів і деякі шліхи її розв’язання / В. М. Смолюк // Педагогічний пошук. – 2004. – С. 69 – 70.
2. Формування
навичок здорового способу життя і духовної культури дітей та молоді : проблеми,
пошуки, перспективи // Педагогічна газета. – 2001. - №5. – С. 1 – 4.
Немає коментарів:
Дописати коментар