СХОДИНКИ МАЙСТЕРНОСТІ



МОЇ ПУБЛІКАЦІЇ 

1. Редька Л. П. Батьки – найяскравіший приклад життя : батьківські збори / Л. П. Редька // Шкільний світ. – 2013. - № 12. – С. 36-37.
2. Редька Л. П. Без верби і калини – нема України : [сценарій] / Л. П. Редька // Формування ключових компетентностей вихованців інтернатних закладів : наук.-метод. посіб. / [уклад. Н. О. Падківська]. – Біла Церква : КОІПОПК, 2013. – С. 150-157.
3. Редька Л. П. Великі Українці : гра - вікторина [для ліцеїстів ІІІ – ІV курсів] / Л. П. Редька // Класний керівник. – 2012. - № 15/16. – С. 21-24.
4. Редька Л. П. Великі Українці : гра-вікторина / Л. П. Редька // Формування ключових компетентностей вихованців інтернатних закладів : наук.-метод. посіб. / [уклад. Н. О. Падківська]. – Біла Церква : КОІПОПК, 2013. – С. 163-167.
5. Редька Л. П. Виховуємо разом : батьківські збори / Л. П. Редька // Шкільний світ. – 2013. - № 17. – С. 7-8.
6. Редька Л. П. Всім серцем любіть Україну свою : інтелектуальна гра для учнів 10 – 11 класів / Л. П. Редька // Години спілкування. 9 – 11 клас / [уклад. В. М. Андрєєва]. – Х. : Основа, 2014. – С. 43-49.
7. Редька Л. П. Всім серцем любіть Україну свою : інтелектуальна гра / Л. П. Редька // Класному керівнику. Усе для роботи. - 2012. – № 7. - С. 14-17.
8. Редька Л. П. Всім серцем любіть Україну свою : інтелектуальна гра / Л. П. Редька // Формування ключових компетентностей вихованців інтернатних закладів : наук.-метод. посіб. / [уклад. Н. О. Падківська]. – Біла Церква : КОІПОПК, 2013. – С. 167-173.
9. Редька Л. П. День народження — особлива дата : [сценарій] / Л. П. Редька // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2012. - № 12. – С. 44-47.
10. Редька Л. П. Імпульс : агітбригада  / Л. П. Редька // Виховна робота в школі. – 2012. - № 7. - С. 34-36.
11. Редька Л. П. Зродились ми великої години : година спілкування / Л. П. Редька // Формування ключових компетентностей вихованців інтернатних закладів : наук.-метод. посіб. / [уклад. Н. О. Падківська]. – Біла Церква : КОІПОПК, 2013. – С. 131-134.
12. Редька Л. П. Раціональне харчування – запорука здоров’я та довголіття : [прес-конференція для старшокласників] /          Л. П. Редька, Л. М. Стадник // Довідник класного керівника. – 2012. - № 5. – С. 41-53.
13. Редька Л. П. Твоє майбутнє в твоїх руках : програма з виховної роботи для учнів 8 – 11 класів / Л. П. Редька // Формування ключових компетентностей вихованців інтернатних закладів : наук.-метод. посіб. / [уклад. Н. О. Падківська]. – Біла Церква : КОІПОПК, 2013. – С. 72-80.
14. Редька Л. П. Твоє майбутнє в твоїх руках : програма формування навичок культури поведінки / Л. П. Редька // Позакласний час. – 2013. - № 7/8. – С. 91-94.
15. Редька Л. П. Учителю! Вклоняємося доземно перед великим іменем твоїм! :  свято до Дня працівників освіти та науки /  Л. П. Редька, Л. М. Шипелюк // Шкільний світ. – 2013. - № 13. – С. 9-13.
16. Редька, Л. П. Формування засад здорового способу життя та навичок культури поведінки / Л. П. Редька // Виховна робота в школі. – 2012. - № 6. - С. 9-16.
17. Редька Л. П. Формування засад здорового способу життя та навичок культури поведінки / Л. П. Редька // Основи здоров’я. – 2013. - № 1. – С. 37-43.
18. Редька Л. П. Формування навичок культури поведінки та засад здорового способу життя / Л. П. Редька // Класний керівник. – 2012. - № 15/16. – С. 5-6.
19. Редька Л. П. Формування навичок культури поведінки та засад здорового способу життя / Л. П. Редька // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2012. - № 10. – С. 2-9.
20. Редька Л. П. Хай стелиться  вам доля рушниками : [сценарій] / Л. П. Редька, Л. М. Шипелюк // Довідник класного керівника. – 2012. - № 11/12. – С. 64-73.
21. Редька Л. П. Шкідливий вплив алкогольних та слабоалкогольних напоїв на організм підлітка : тренінг. заняття / Л. П. Редька // Класному керівнику. Усе для роботи. – 2013. - № 10. – С. 25-29.
30.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i2750/godina_sp-lkuvannya._zrodilis_mi_velikoyi_godini..doc
31.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i2750/gra-v-ktorina._velik-_ukrayinc-.doc
32.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i2750/vihovn-_godini_tvorchiy_poshuk.doc
33.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i3812/27.docx
34.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i3812/28.docx
35.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i3812/30.docx
36.http://kolifks.kiev.ua/DyWP/bindata/i3812/32.docx
37.http://metodportal.net/node/4666
38.http://te.zavantag.com/docs/717/index-29342-1.html
39.http://metodportal.net/node/4667
40.http://metodportal.net/node/4669
41.http://metodportal.net/node/4668
42.http://5fan.info/jgernaotryfsyfsqas.html




Дитячий проект 
"Мобільні телефони - користь і шкода"

Хто сам за себе не боїться,
через того боязно.
Сомалійське прислів’я

Учасники проекту: ліцеїсти навчальної групи.

Тип проекту: пошуково-пізнавальний, груповий, середньої тривалості.

І. Актуальність проекту

Ми живемо в час небувалого злету інформаційних технологій.  Отримуємо інформацію завжди, коли читаємо книжки, слухаємо радіо, дивимось телевізор, спілкуємось між собою. Завдяки технічному прогресу зявилися нові засоби спілкування, а разом з ними й нові цінності. І сьогодні не можемо не згадати про мобільний зв’язок:  його користь чи шкоду.
Наше життя заповнене мобільними телефонами. Ми звикли ставитися до мобільного телефону, як до цілком безпечної речі, тому й носимо його в кишені, сумочці чи на шиї. Виявляється, це дуже небезпечно.
З метою уникнення небезпечних для здоров’я та життя ситуацій, пов’язаних з мобільним зв’язком, був створений проект «Мобільні телефони: користь і шкода».

ІІ. Мета і завдання проекту
Мета: ознайомити ліцеїстів з небезпечним впливом мобільного зв’язку на організм людини.
 Завдання:
- формувати в ліцеїстів мотивацію до здорового способу життя; аналіз та узагальнення набутих знань;
- розвивати навчально-пізнавальну компетентність ліцеїстів, навички самостійної роботи, роботи в групі;
- розвивати навички виступу перед аудиторією, культуру мовлення, вміння підбирати аргументи для відстоювання власної думки;
- залучити ліцеїстів до розробки мультимедійної презентації, створення сінної газети.

ІІІ. Проблемні питання
- Мобільний зв'язок: користь чи шкода?
- Технічний прогрес – завжди на користь людству?

IV. Етапи реалізації
1. Створення творчої групи ліцеїстів, розподіл обов’язків, визначення основних етапів роботи над проектом.
2. Опрацювання літератури з даної теми.
3. Експрес-опитування ліцеїстів ліцею-інтернату.
4. Випуск стінгазети «Мобільні телефони: користь і шкода».
5. Створення мультимедійної презентації.
6. Презентація та захист проекту під час проведення прес-конференції «Бути здоровим – модно, бути здоровим - стильно».

V. Очікувані результати
1. Розвиток самостійної творчої діяльності ліцеїстів.
2. Використання набутих теоретичних знань у повсякденному житті ліцеїстів.
3.  Усвідомлення кожним ліцеїстом відповідальності за власне життя.

Література
1. Смолюк В. М. Проблема здорового способу життя школярів і деякі шліхи її розв’язання / В. М. Смолюк  // Педагогічний пошук. – 2004. – С. 69 – 70.
2. Формування навичок здорового способу життя і духовної культури дітей та молоді : проблеми, пошуки, перспективи // Педагогічна газета. – 2001. - №5. – С. 1 – 4.





Немає коментарів:

Дописати коментар